Учні 9 класу презентували результати проєкту "Площа трикутника". Три групи ділилися підготовленими матеріалами по темі та вивчали формули для знаходження площі трикутника і чотирикутника.
До обов'язкових результатів входили: створення презентацій та доведення однієї формули площі, розв'язання задачі на застосування теореми, підготовка вікторини або тесту, збір історичних фактів. Під час проєкту школярі пограли у навчальну гру "Перший мільйон", обмінялися запитаннями з теми, нагородили переможців тестів смаколиками. Такий досвід буде корисним у подальшому навчанні.Блог районної творчої групи учителів математики, до складу якої входять передові та досвідчені педагоги, що працюють над методикою удосконалення уроку математики в сучасних технологіях. Серед напрацювань : «Сучасні засоби навчання. Метод проектів», «ІКТ-супровід сучасного уроку», «Компетентнісно орієнтований урок», "Блог - сучасний інструмент учителя", "Застосування електронних освітніх ресурсів для організації роботи учителя"
Сторінки
- Головна сторінка
- Досвід дистанційного навчання
- План роботи
- Школа новаторства
- ЗНО 2021
- Цифрова компетентність школярів
- Публікації
- Я атестуюсь
- Спільні проекти
- Районний фізико-математичний марафон
- 100 ідей
- Проектування ІТ-контенту
- Досвід колег
- Друзі-сервіси
- План заняття-практикуму
- Технологія Prezi
- Інтерактивні блок-схеми
- Філософська сторінка
- Тести онлайн
- Фотогалерея
Немає коментарів:
Дописати коментар