- · для порівнянння перегляньте всі підручники та встановіть пріоритети;
- · переконайтесь, що автори крім дотримання програми ще і дотримуються диференційовного підходу (наявність чотирьох рівнів навчальних завдань);
- · як реалізовано компетентнісний та діяльнісний підхід (реалізовано як у змісті завдань, так і в методичному апараті підручника, передбачаючи формування не лише знань, а й способів діяльності, здатності застосовувати вивчене у різноманітних навчальних і життєвих ситуаціях, висловлювати власні судження, обґрунтовуючи їх, здійснювати логічні міркування, оцінювальні дії, формулювати висновки);
- · підручник має сприяти формуванню в учнів крім предметної також ключових компетентностей (уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, математичної, соціальної, гендерної, громадянської, загальнокультурної, підприємницької і здоров’язбережувальної);
- · чи витримано вимоги Державного стандарту математичної освіти (розроблено навчальні проекти, задачі носять прикладний характер та є практично орієнтовані, реалізований через систему завдань, проблемних ситуацій, що спонукають до активної діяльності кожного учня на уроці й водночас до свідомої самостійної роботи, до застосування на практиці здобутих знань, до колективної діяльності та самоосвіти);
- · чи є посилання на сучасні ПЗ, інтернет-ресурси, наявність засобів мотивації, стимулювання пізнавального інтересу, розвитку інтелектуальної, зокрема творчої, діяльності учнів, оволодіння учнями прийомами розумової діяльності, інше;
- · наявність орієнтовних контрольних робіт, проблемних ситуацій;
- · відповідно до віку оформлення текстів та рубрик, виділення важливого та необхідного.
Бажаю успіху! Поспішайте!
Немає коментарів:
Дописати коментар