Бондар Ірина Юріївна підготувала матеріали про «перевернуте навчання», запропонувала колегам долучитися до використання новітньої технології або деяких її елементів. Руденко В. О. звернула увагу слухачів на досвід Аман І. С., зокрема описаний нею прийом «багато мишей», а також поділилася власними напрацюваннями по використанню освітнього блогу для дистанційного навчання школярів. Члени авторської майстерні висловили свої пропозиції та власний погляд на ідею керівника групи взяти участь у двох проектах – навчальному та методичному. Перший, для школярів, має носити прикладний характер та об’єднати учнів із різних шкіл однією навчальною метою, а другий - «Творимо урок разом», стане спільним набутком членів творчої групи на засадах сучасних підходів до побудови компетентнісно спрямованого уроку.
Блог районної творчої групи учителів математики, до складу якої входять передові та досвідчені педагоги, що працюють над методикою удосконалення уроку математики в сучасних технологіях. Серед напрацювань : «Сучасні засоби навчання. Метод проектів», «ІКТ-супровід сучасного уроку», «Компетентнісно орієнтований урок», "Блог - сучасний інструмент учителя", "Застосування електронних освітніх ресурсів для організації роботи учителя"
Сторінки
- Головна сторінка
- Досвід дистанційного навчання
- План роботи
- Школа новаторства
- ЗНО 2021
- Цифрова компетентність школярів
- Публікації
- Я атестуюсь
- Спільні проекти
- Районний фізико-математичний марафон
- 100 ідей
- Проектування ІТ-контенту
- Досвід колег
- Друзі-сервіси
- План заняття-практикуму
- Технологія Prezi
- Інтерактивні блок-схеми
- Філософська сторінка
- Тести онлайн
- Фотогалерея
пʼятниця, 28 серпня 2015 р.
Ми на старті! Вітання з початком навчального року!
26 серпня відбулось перше у цьому
навчальному році засідання авторської майстерні. Присутні слухачі обговорили
цілий ряд питань методичного характеру та затвердили план проведення наступних
занять.
Бондар Ірина Юріївна підготувала матеріали про «перевернуте навчання», запропонувала колегам долучитися до використання новітньої технології або деяких її елементів. Руденко В. О. звернула увагу слухачів на досвід Аман І. С., зокрема описаний нею прийом «багато мишей», а також поділилася власними напрацюваннями по використанню освітнього блогу для дистанційного навчання школярів. Члени авторської майстерні висловили свої пропозиції та власний погляд на ідею керівника групи взяти участь у двох проектах – навчальному та методичному. Перший, для школярів, має носити прикладний характер та об’єднати учнів із різних шкіл однією навчальною метою, а другий - «Творимо урок разом», стане спільним набутком членів творчої групи на засадах сучасних підходів до побудови компетентнісно спрямованого уроку.
Бондар Ірина Юріївна підготувала матеріали про «перевернуте навчання», запропонувала колегам долучитися до використання новітньої технології або деяких її елементів. Руденко В. О. звернула увагу слухачів на досвід Аман І. С., зокрема описаний нею прийом «багато мишей», а також поділилася власними напрацюваннями по використанню освітнього блогу для дистанційного навчання школярів. Члени авторської майстерні висловили свої пропозиції та власний погляд на ідею керівника групи взяти участь у двох проектах – навчальному та методичному. Перший, для школярів, має носити прикладний характер та об’єднати учнів із різних шкіл однією навчальною метою, а другий - «Творимо урок разом», стане спільним набутком членів творчої групи на засадах сучасних підходів до побудови компетентнісно спрямованого уроку.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар